Followers

2009/05/22

Teluk Senangin:....Chenta: tak terungkap dengan khata-khata.








Ni first aku test amik pic bride outdoor itupun ikut sifu aku alan...... tu pon tengahari die ajak shoot masa akad nikah aku x p..... petang aku turun kt Teluk Senangin....... Aku shoot sikit2 je...mencelah sifu.. kang lebeh2 kan murka sifu......... anyway thank Alan pasal ajak aku utk carik pengalaman......
blog sifu alan : http://www.alanamir.blogspot.com/

p/s: alan- teh tarik tu sedap le.....mungkin hang banje......(lain kali banje lg yekk.....)
alan- tangan luka dah ok ke? balik suruh bini ubatkan k....

4 comments:

  1. nnt blh laa amek job pic wedding..
    dah ada job,ajak aku sama bro..
    leh praktis..he..

    satu permulaan yg baik,bro!

    ReplyDelete
  2. heee..ikut alan je... br nk balajo yob..

    ReplyDelete
  3. dasat2.lepas ni bleh kite TT kt ikm sendiri.ala2 photocamp. ada beran?

    ReplyDelete