Followers

2010/02/09

DESIGN PROJEK! ADA CADANGAN? ADA BRAN?

Semester depan final semester kat OUM jadi kena le wat design projek.
Aku pening nak pilih tajuk design projek aku... aku dah pilih scope dalam Construction n Servicers.. tapi tajuknye belum terlintas kat dalam kepala aku...

Ada sesiapa boleh suggest... Tapi ada satu tajuk terlintas sikit2 dalam ruang legar kepala aku: Precast Construction.
Ape pendapat kawan2? atau ada suggestion lain... help.........
20hb die nak tajuk maa..

*diam*buntu*

Tiba2 rasa sakit perut kalau memikoir tajuk nih.
Bukan apa, kalau dah jalan separuh pastu "hang" tengah jalan tu yang pening.....


*senyum kambing*

5 comments:

  1. ed: OUM dh pindah GreenHill (up sikit) huu....

    ReplyDelete
  2. apa kata pilih tajuk.."keberkesanan teflon dalam rekabentuk ruang santai di malaysia"..tajuk ni aku rasa best gak..lebih2 lagi kalo di OMPUTEHkan.

    ReplyDelete
  3. abey: adus.... tinggi sungguh tajuk tu.. kasik le low sket..... else??

    ReplyDelete
  4. itu teflon...nama scientifik..aaa....teflon coated membrane fibreglass tent.....musti angkat punye tajuk.

    ReplyDelete